Tuesday, June 2, 2009

kecemerlangan menjana ummah...








Assalamualaikum. Hee, cambest je title dia.


30 Mei yang lepas, aku pergi menerima saguhati daripada pihak Koperasi Serbaguna MAS.
Diberi kepada pelajar yang cemerlang2 belaka, macam ana. Jangan gelak.

Antara yang menerima sumbangan termasuklah aku, Syazwan Adzhar dan Nidzam Yatimi.
Tapi memandangkan Nidzam pergi menunaikan umrah, maka tinggal aku dan Syazwan (ignore the pun-we have same name).




Ramai sungguh.



Berdua lebih baik...




Aku dah macam caterer merangkap kaki pukul. Eh, macam "BFF" pun ada dua orang ni.




Haha, oi, jangan marah, main2 je.


BFF, lawak gila. Wan, kau aku tak tahu la, tapi aku ada rasa loya sikit masa tulis part BFF tu.
Huhu. Kita orang merangkul pulang sijil penghargaan + cash (Syazwan dapat lebih sikit pasal dia lebih cemerlang dari aku-lebih sikit je).





Moral? Berusahalah dengan cemerlang, tak ada ruginya.

2 comments:

Anonymous said...

BFF tuh merujuk kpd adzhar n khusairi r...

Ko bru loya, ak da sampai mengidam buah mangga bace... "mengandung"

Ak dapat 500, huu...

deenierodzhan said...

hehe tahniah kpd korg berdua!!!