Monday, July 26, 2010

reincarnation

asalamualaikum.

well, here i am again. after almost a year being dormant, here i am, again.

not really much surprising though.

so, kawan-kawan, tak nak sambut saya kembali ke? haha. tak payahlah.

ramai ke yg tertanya2 apa yg dah terjadi dengan saya setelah setahun? atau, yg lebih penting, korang "kesah habes" ke dengan aku?

entahlah, aku rasa macam sama je except that i have gained a whopping 5 kg! macam haram jugela.

and then, aku dah boleh masak. kalau takat boleh bezakan sudip dengan senduk dah kira pandai masak la kan?

and then, i think i have been learning to be more ironic and sarcastic. or did i hve been the same all along?

and then, i've been missing my blogging friend(s), again, kalau ada.

so, after all the pressure have been relieved, kalau aku still malas nk letak something gak, then x buleh nak salahkan faktor luaran. hehe. macamana nak celen orang tu, aku rilek setahun, dia dah ade dkat 200 post!

alah, yang penting kualiti, bukan kuantiti. (ceh nak sedapkan diri sendiri)



No comments: