Friday, September 18, 2009

kejauhan

salamullah alaik, kepada pembaca yang dirindui.


minta maaf, kerana terlalu lama meninggalkan alam virtual ini. bukannya apa, aku hanya terlalu masyghul. kesibukan ang teramat sangat, semenjak aku berlepas, dan juga selepas aku berada di ardh al-kinanah; yakni bumi yang terpilih.

untuk aku ceritakan kembali apa yang terjadi di sini adalah terlalu banyak. mungkin ada yang telah menceritakan perihal kami semua di sini, jadi aku tidak perlu untuk bercerita panjang. cukup untuk mengatakan yang kami sihat di sini.

jadi, bagi sahabat semua-kalau ada, kami semua disini memohon maaf diatas apa yang kami lakukan yang telah menyinggung hati kalian. sesungguhnya kejauhan ini amat dirasai.

3 comments:

Anonymous said...

ceyt... bek tak yah tulis

wa3..

ak maapkan dosa2 ko..

Nurul Athirah said...

uit..
asal x update2 ni ?..

deenierodzhan said...

erkk. sayu je aku dgr!!